Betaalbare schilderijen kopen

Ik ben altijd blij om te praten over kleur. Dit afgelopen jaar heeft me een paar kleurrijke avonturen meegemaakt. Aangezien ik altijd met mijn camera reis, maak ik een punt om dingen op te sporen die mij inspireren. Ik heb zeven maanden afgelopen jaar in amsterdam doorgebracht en genoten van het zien van greens, omdat ik ze niet gezien had na vele jaren in nederland. Met de stoffige droogte-tolerante greens van het Westen en zijn diepe bosgroenen had ik de levendigheid van de lentegroen vergeten, met hun zachte, heldere groengroen, de zachte bleekgroen van de eerste bladeren en de heerlijke, rijke, ware groenten van de full- in de zomer. Elke boomvariatie brengt zijn eigen speciale formule in de foto.vrolijke schilderijen,

   landschap schilderijen, pop Art schilderijen, Schilderij artiesten & filmsterren en 
 Spreken van formules, laten we praten over menggroenten. In mijn boek Acrylic Color Explorations is er een les over hoe u een bereik van greens kunt krijgen met een enkele kleur blauw pigment en gewoon de gele pigmenten veranderen. Het is goed om je menglessen te beginnen met transparante pigmenten, zodat u de helderheid van de groenten die zijn gemaakt, kunnen zien. Leer je verf leren kennen. Krabbel op een stuk papier met een potlood. Verf over je krabbel. Dit zal u vertellen hoe bewolkt of helder uw kleur is.   schilderij laten maken


 meerluik schilderijen,
Als u naar gebieden van groen in de natuur kijkt, is het belangrijk om op te merken dat de greens niet precies hetzelfde zijn. Voor een natuurlijke uitstraling wil je een variatie van groen om te impliceren waar iets kan worden getroffen door zonlicht of verborgen in de schaduw.
 bloemen & bomen schilderijen,Wanneer u begint met mengen, let op de verhouding van geel naar blauw voor de heldere, scherper greens of de verhouding blauw tot geel voor de dieper. Zodra u een assortiment greens hebt ontwikkeld, bent u tevreden met Titanium White voor uw mixen en kunt u zien hoe de greens oplichten. Je verhouding van wit tot het mengsel is ook belangrijk. dieren schilderijen,Te veel wit kan het groene mengsel overweldigen en uitwassen. Probeer dezelfde oefening met een beetje botzwart toegevoegd aan uw groene mengsels. Dit brengt een diepte en rijkdom aan uw formule.
groot formaat schilderijen.
 figuratieve schilderijen,De wegen we reizen (gemengde media op doek, 18 × 18) door Chris Cozen. Deze analoge samenstelling bouwt op het bereik van kleuren van geelgroen door blauwgroen op het kleurenwiel. Met de toevoeging van Titan Buff-verf en papierelementen balanseert deze actieve samenstelling de lichte en zachte tinten van deze compatibele kleuren en profiteert u van het volledige bereik van waarden.
schilderij laten maken
 De collage-elementen maken ook beweging en focus op de compositie.

skyline & Steden schilderijen,
 abstracte schilderijen,Wat gebeurt er als we te ver gaan op een of andere manier? Daar komt er beglazing in. U kunt altijd lichter of donkerder groen glazuur maken: meng uw originele formule met glazen medium en past de kleur op uw origineel toe. Zeer glazen worden gebouwd door middel van een verhouding van 6: 1 van medium tot verf. Vergeet niet dat hoe meer pigment u de minder pure gebruikt, de glazuur zal zijn. Glazen is een uitstekende manier om te spelen met de oppervlakken van groene gebieden. Wil je een schaduw creëren? Voeg een beetje glazuurlaagje Dioxazine Purple of Payne's Gray over een gebied en zie het verschuiven.Favorieten voor Green Color Mixing

icon blauw icon bruin icon creme icon geel icon grijs icon groen icon kleurrijk icon oranje icon paars icon rood icon roze icon turquoise icon wit icon zilver icon zwart

Natuurlijk zijn er veel groene pigmenten / verven die er in de markt zijn om uit te kiezen. Ik heb een paar favorieten van mijzelf. Ik gebruik groengoud (gouden), chroomoxide groen en sap groene tint als mixers.

schilderij laten maken
• Groen goud leunt zwaar tegen geel, dus ik vervang het vaak voor geel om met mijn blues te mengen als ik een unieke groen wil.• Chroomoxide groen is een dichte ondoorzichtige groen die een geweldige basiskleur is voor het starten van een groen veld. Gemengd met wit en Titan Buff en snel geborsteld met veel beweging en je krijgt een mooie start voor een veld.• Als ik een snelle diepte wil, vooral in een glazuur, ga ik naar een groene groene tint. De formule heeft er wat zwart in en dat voegt veel rijkdom toe aan de glazuur. schilderij kopen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schilderij direct bij de kunstenaar